Ako postupovat pri oprave chyby v package? rubrika: Programování: JavaScript

8 xxar3s
položil/-a 15.7. 9:46
 
upravil/-a 15.7. 9:49

Pred par dnami vysla nova verzia Bueprint 3.0 a hned som updatol balicek...

Po update som v nej nasiel chybu:

komponenta Collapse http://blueprintjs.com/docs/#core/components/collapse na ktorej su postavene aj ine komponenty (medzi nimi aj Tree) sa prvy krat otvara sekane bez animacie. Predtym sa otvarala animovane. Nenni to nic vazne, ale nevyzera to pekne pri otvarani uzlov. Studoval som trochu zdrojaky a nasiel som ktory riadok asi sposobuje tento problem:

https://github.com/palantir/blueprint/commit/1aa2012ff194bb970bb6ac4ce13...

A teraz otazka ako to fixnem co najrychlejsie?

  1. Mam forknut cely projekt?
  2. Riesit to s autormi tej komponenty a cakat kym sa to v dalsej verzii opravi? To moze trvat aj niekolko tyzdnov.
  3. stiahnut si cely blueprint lokalne fixnut chybu a vybuldovat si vlastny balicek?

Ani jedno z tychto rieseni neni bezproblemove.

Potreboval by som nieco co mi ten balicek vzdy po stiahnuti automaticky opatchuje.

Viete mi poradit nastroj ktorym by sa to dalo vyriesit?

odkaz
16 harrison314
odpověděl/-a 15.7. 10:54

Klsicky. Fork -> fix -> merge request. A potom cakat... to je nevyhoda OSS projektov.

Komentáře

  • ivoszz : Ještě bych do toho řetězce na začátek přidal nahlášení chyby. Pokud bys měl zároveň odladěné řešení, dá se připojit. 15.7. 12:43
  • harrison314 : Samozrejme Issue treba zalozit. 15.7. 13:45
  • Stefano : Urob si fork na githube. Vytvor novu vetvu. Fixni bug. Pushni zmeny do svojho forku. Potom tam uvidis tlacitko, nieco ako "send pull request". Ono to vytvori issue ticket na hlavnom repe + tam budu hned tvoje zmeny + pokec ktory tam napises. Owner hlavneho repa tvoje zmeni zacleni do hlavnej vetvy alebo to zamietne. Nic zlozite. 15.7. 18:21
  • Palo77 : Niekedy staci pri vytvoreni chyby rovno vlozit 'patch' (diff) do hlasenia, autor obvykle okamzite opravi nemusite robit fork -> pull request. 16.7. 6:07
  • harrison314 : Tiez je vhodne si precitat "How to contribute" v projekte. 16.7. 16:58
  • kodl : naopak - tohle je VYHODA opensource. 20.7. 14:10

Pro zobrazení všech 2 odpovědí se prosím přihlaste:

Rychlé přihlášení přes sociální sítě:

Nebo se přihlaste jménem a heslem:

Zadejte prosím svou e-mailovou adresu.
Zadejte své heslo.