angular/material2 pouzivate to nekdo? rubrika: Programování: JavaScript

10 anti.cz
položil/-a 11.5. 13:17

Ahoj, pouzivate to nekdo? Postupne prichazim na to, ze je to v zasade nepouzitelne. Po nejakem case skoro u kazde veci prijdu na nejakou zasadni vec, ktera danou komponentu dela nepouzitelnou.

Komentáře

  • VirtualSkiper : Ceska klasika. Otestovane a vyzkousene a po celem svete pouzivane komponenty Googlem navybirnych a zaplacenych programatoru hodim do hajzu a ke sve praci si ve volnem case vymyslim cely system daleko lip za setinu casu, protoze jsem genialni (pred mesicem tady nekdo takhle vymyslel vlastni AOT compiler). Mozna udelate tlacitko s polovinou kodu, ale pak to budete chtit zakomponovat do karty, bocniho menu a zacne se to prat, spatne dedit marginy, prepisovat si vlastnosti flexboxu a zbyte plac a skripeni zubu. Hlavne to nejsou Bootstrapovske CSS classy to jsou funkcni componenty, ktere komunikuji se zbytkem Angularu. Predstavte si ze mate v tymu Vladu Hrusku, ktery ubastli nejakou komponentu, ktera horko tezko prekresli sama sebe ale zapomene o tom rict zbytku Angularu. Vlada to ve svem kodu nejak ohakoval, ale byl odejit prpotoze se vetsinu casu s***l s UI a neodevzdaval na cas funkcionalitu (za kterou dostaval vyplatu). Za pul roku tu komponentu pouzije nekdo jinej (obvykle tri dny pred odevzdanim) a vypukne peklo. 22.5. 15:28
  • mjonas4356 : Používám starou verzi Materialu pro Angular 1.x - použitelnost je výborná, ani by mně nenapadlo patlat si vlastní komponenty, nemám na to ani čas a ani žádnou motivaci. To že Material 1 a 2 nejsou kompatibilní, jsou tam jiné názvy direktiv i komponent, jinak řešený layout, to už člověk nějak překousne. Ono zmigrovat aplikaci z jedničky Angularu do dvojky stejně znamená, skoro celou aplikaci přepsat. Ty problémy, které popisuje VirtualSkiper, se objeví i u knihovny, kterou píšou programátoři od Google. Sami autoři o knihovně píšou, že je ve stádiu beta verze a je tam ještě dost nahlášených chyb. Takže zatím čekám kam se to posune. 22.5. 16:54
  • error414_1 : VirtualSkiper: hezky si popsal jakykoliv vyvoj v JS at s pouzitim vlastnich komponent nebo jakeholiv FW (angular, react). 23.5. 14:40
  • anti.cz : @VirtualSkiper. Je videt, ze tematice opravdu rozumis... Material design neni fyzicka knihovna ani kod. Je to ten teorie o tom jak by se to melo chovat(delat). Pak nastupuji autori jednotlivych knihoven a podle toho jak to Google napsal to delaji, ale to jeste neznamena, ze to musi fungovat. To na co narazim je prave nekonzistentost mezi jednotlivymi komponentami, kdy stejne veci u ruznych komponent jsou resene jinak(uplne jine CSS a HTML) a to ani neresim rozdil komponent mezi Material 1 a Material 2(nektere se obcas i viditelne jinak chovaji...), kdy to stacilo jen predelat do dvojky. Ale vymysleji to cele znovu a to kolo neni moc kulate. 23.5. 16:44
odkaz
7 mjonas4356
odpověděl/-a 12.5. 17:58

Mám podobnou zkušenost a proto zůstávám u starého Angularu 1.6 a starého Materialu :-(

Komentáře

  • anti.cz : Tak jsem rad, ze to neni jen muj pocit. Podle me tam klukum chybi nejaky dobry koder, ktery ma cit na to jak ty veci maj realne fungovat. 15.5. 8:36
  • anti.cz : Za co ten minus? Jestli v kvuli tomu, ze kvuli jedne knihovne sel radsi dawngrade na An1? Proc ne? Jsem v podobne pozici, nemam k dispozici zadneho grafiga, UXaka, proste a cely vzled a UX je na me. Z prodejniho hlediska je to, jak appka vypada stejne dulezite jak funguje a pro programatory co nemaji designove vlohy jsou tyto knihovny k nezaplaceni. 20.5. 8:18

Pro zobrazení všech 2 odpovědí se prosím přihlaste:

Rychlé přihlášení přes sociální sítě:

Nebo se přihlaste jménem a heslem:

Zadejte prosím svou e-mailovou adresu.
Zadejte své heslo.