Zpracování email bounce messages rubrika: Programování: Jiné

7 onelook
položil/-a 6.12.2014

Jak řešíte zpracování (parsování) emailových bounce messeges (http://en.wikipedia.org/wiki/Bounce_message)? Zajímá mě řešení na vlastních serverech a nikoli ve formě služby. Spousta z těch zpráv neobsahuje část "message/delivery-status", která je strojově čitelná. Naopak formát zpráv je naprosto různorodý. I když se z toho podaří vyparsovat "Diagnostic-Code", tak jejich význam není zdaleka konstantní, ale závisí do značné míry zřejmě na SMTP serveru nebo jeho nastavení. Nějakou rozumnou vypovídající hodnotu mají textové hlášky, ale tam je jeden typ problému popsán pokaždé jinak, někdy dokonce ani ne v angličtině, ale v místním jazyce... Je někde udržovaná třeba nějaká DB těchto formátů?

odkaz
3 Peta Sittek
odpověděl/-a 9.12.2014

Všechno logovat, náhodný vzorek dát brigádníkům ke klasifikaci a poté to vše automaticky prohánět přes tf–idf.

Komentáře

  • onelook : Podobně to řeším nyní - tedy logování nerozpoznaných, ruční prohlídka a doplnění DB o další vzorky pro parsování. Akorát jsem si říkal, že pokud tam dělá každý, že asi bude existovat nějaká "open" DB, kterou lze použít a případně do ní přispívat. Nebo se to běžně řeší úplně jinak. 10.12.2014
  • Žížala : Až takovou najdete, dejte vědět, zatím používáme stejné řešení ... Každý měsíc přibude tak 50-100 nových položek ... A tabulka už má pře 100K záznamů. Nejhorší jsou lokalizované hlášky a nebo změny po akualizacích odpovídajících strojů. Kolikrát admini přidají pomocný kód nebo změní hlášku. Typicky udělají překlad z EN do místního jazyka. 10.12.2014

Pro zobrazení všech 2 odpovědí se prosím přihlaste:

Rychlé přihlášení přes sociální sítě:

Nebo se přihlaste jménem a heslem:

Zadejte prosím svou e-mailovou adresu.
Zadejte své heslo.