Jak nejlepe merit efektivitu/rychlost emailove komunikace rubrika: Programování: Jiné
Dobry den,
chtel bych se zeptat jak nejlepe merit efektivitu/rychlost emailove komunikace.
Vyuzivame Google App Mail(30 email adres). V idealni pripade by se dalo zmerit.
1) Za jak dlouho zamestnanec doruceny email precte. (cas mezi dorucenym a prectenym emailem)
2) Za jak dlouho zamestnanec odpovi na email (cas - jak dlouho trvala odpoved na dany email)
Jde mi i o obecne reseni problemu.
E-mail je nepraktická forma komunikace pokud jde o cokoliv, co vyžaduje rychlé řešení. Ideální je zavést issue tracker, tam úkoly sypat a napojit to na nějaký IM nebo SMS bránu. Náš systém umí lidem poslat upozornění SMSkou, na Facebook, na GTalk a na Skype. Vývojáři mají navíc IT napojený na IDE, takže tasky vidí hned v IDE a mohou na ně rovnou reagovat. E-mail v podstatě nepoužíváme jinde, než v komunikaci s klienty a i to omezujeme.
Komentáře
- quatermain32 : Podla mna si napisal jedine mozne riesenie. Automaticke preposielanie emailu do systemu, ktory by z nich generoval issue. Nasledne by dane issue pridel jednotlivym zamestnancom, ktorych by mohol notifikovat a sucasne aj sledovat ci si precitali danu spravu, ci reagovali a tak dalej. Bezproblemov tam moze byt aj odpovedanie na dane issue, ktore by poslalo odpoved emailom klientovi. Mozno to vie aj Basecamp, alebo podobne sluzby. — 12.3.2014
Pro zobrazení všech 6 odpovědí se prosím přihlaste:
Nebo se přihlaste jménem a heslem:
Komentáře