Jak nejlepe merit efektivitu/rychlost emailove komunikace rubrika: Programování: Jiné

1 bedajanek.o
položil/-a 11.3.2014

Dobry den,

chtel bych se zeptat jak nejlepe merit efektivitu/rychlost emailove komunikace.
Vyuzivame Google App Mail(30 email adres). V idealni pripade by se dalo zmerit.
1) Za jak dlouho zamestnanec doruceny email precte. (cas mezi dorucenym a prectenym emailem)
2) Za jak dlouho zamestnanec odpovi na email (cas - jak dlouho trvala odpoved na dany email)

Jde mi i o obecne reseni problemu.

Komentáře

  • Honza Břešťan : To mi zavani nejakou buzeraci zamestnancu ve stylu "vzdyt ti to pred ctvrt hodinou prislo a pred 13 minutama jsi to cetl, to mi na to nemuzes odpovedet?" a jakmile se zacne mailova komunikace "zefektivnovat", ztrati svoje vyhody pred instant messagingem. 11.3.2014
  • kohven : V podobných situacích se uklidňuji tím, že výrobce zbraně není spoluzodpovědný za vraždu. Je fakt, že občas dá trochu víc práce vymyslet, k čemu jinému by ta zbraň byla dobrá, ale v tomhle případě má imho zadavatel hodně možností. Třeba na konci měření dostanou zaměstnanci služební mobily, protože jenom po těch mejlech se to fakt nedá. :) 11.3.2014
  • Honza Břešťan : Doufejme :) 11.3.2014
  • dzejkob : Co klient chce to dostane. 11.3.2014
  • HonzaLilak : Můžeš nějak víc specifikovat, o co konkrétně Ti jde? Proč to chceš měřit? Co s těmi čísly budeš dělat? 21.3.2014
odkaz
8 danaketh
odpověděl/-a 12.3.2014

E-mail je nepraktická forma komunikace pokud jde o cokoliv, co vyžaduje rychlé řešení. Ideální je zavést issue tracker, tam úkoly sypat a napojit to na nějaký IM nebo SMS bránu. Náš systém umí lidem poslat upozornění SMSkou, na Facebook, na GTalk a na Skype. Vývojáři mají navíc IT napojený na IDE, takže tasky vidí hned v IDE a mohou na ně rovnou reagovat. E-mail v podstatě nepoužíváme jinde, než v komunikaci s klienty a i to omezujeme.

Komentáře

  • quatermain32 : Podla mna si napisal jedine mozne riesenie. Automaticke preposielanie emailu do systemu, ktory by z nich generoval issue. Nasledne by dane issue pridel jednotlivym zamestnancom, ktorych by mohol notifikovat a sucasne aj sledovat ci si precitali danu spravu, ci reagovali a tak dalej. Bezproblemov tam moze byt aj odpovedanie na dane issue, ktore by poslalo odpoved emailom klientovi. Mozno to vie aj Basecamp, alebo podobne sluzby. 12.3.2014

Pro zobrazení všech 6 odpovědí se prosím přihlaste:

Rychlé přihlášení přes sociální sítě:

Nebo se přihlaste jménem a heslem:

Zadejte prosím svou e-mailovou adresu.
Zadejte své heslo.