optimalizace pracovního workflow rubrika: Folklór
Intro:
Dělám pro dodavatelskou společnost. Vytváříme SW pro různé korporátní klienty, kde každý má své směrnice, SW standardy a podobně.
Problém:
Výsledkem je, že používáme několik trackovacích systémů pro chyby a požadavky. Množství ticketů je relativně velké a SLA jsou někdy vražedné. Hlavní problém vězí v sledování ticketů v našem trackovacím systému a zároveň komunikace s klienty v jejich systému. Jak to už tak bývá, množství komunikačních kanálů vytváří hodně komunikačního šumu.
Prozatímní řešení:
Aktuálně máme zaměstnance odpovědného za synchronizaci zdrojů a sledování SLA a jiných věcí. Zabírá mu to hodně času (cca 70%), který může být využit hodnotněji. Další věc je, že tento postup není dostatečně rychlý a někdy není synchronizace 100%. Některé části komunikace jsou v našem systému a některé v systému našich klientů. část se ztratí úplně.(A to vůbec nezmiňuji období dovolených a nemocí. To je teprve zábava.)
Dotaz:
Jak je možné automatizovat tento proces: agregace ticketů, sledování SLA, notifikace na správné lidi a pod. Částečně nebo vše najednou?
Díky za odpovědi.
Za tímto účelem vznikla norma Networked helpdesk. http://networkedhelpdesk.org/ Bohužel mantis ji neimplementuje.
Rád bych znal nějakou referenci na její praktické uplatnění. V sekci service members jsou ta firmy zabývající se integrací helpdesků.
Jsou i další, kteří dodávají propojení.
Pokud byste natvrdo prosadili aby zákazníci reportovali k vám, pouze ten problém přehodíte na druhou stranu sítě. Zůstane lidský faktor.
Čili zpoždění, chyby v přepisu a z toho vyplývající nespokojenost koncových uživatelů.
Mám povědomí o zakázce, před řádově 8-10 lety, kde se integrace dvou velice různých helpdesků provedla pomocí e-mailů. Nicméně dnes bych
hledal spíš pomocí API. A ještě před tím, firmy které už zrovna tuhle integraci dělali.
Jsem zvědav, jak to dopadne. Budu rád, když sem jednou publikujete výsledek. (Dávám si k otázce hvězdičku, aby mi přišel mail)
Pro zobrazení všech 4 odpovědí se prosím přihlaste:
Nebo se přihlaste jménem a heslem:
Komentáře