Programování her v Javě rubrika: Programování: Java
Zdravím. :)
Nejsem žádný profesionální programátor, ale zajímám se jako mladý student o programování v Javě. Rád bych si chtěl něco přivydělat, nejlepší by bylo zřejmě vytváření webových stránek, jenže můj problém je ten, že sice strpím PHP, ale HTML/CSS mi přijde mírně nezáživné...
Napadlo mě, a určitě by mě to i bavilo, vytváření her (nejvíce asi Android her).
Mohli byste mi prosím doporučit nějaký dobrý framework? Konkrétně bych rád dělal 2D hry (na 3D asi nemám). Už jsem slyšel něco o libGDX, myslíte, že je to dobrá volba? Případně jestli někdo zná nějaký jiný/lepší který by mohl doporučit, budu rád. :) Děkuji.
Mam zkusenost jen s AndEnginem, delsi dobu zpatky (cca 2 roky), tak uz to mozna neni relevantni.
Parkrat jsem se v tom zasekl na trivialni veci. Dokumentace nebyla (koukam, ze ted to asi vyresili placenou knizkou) a zrovna herni engin se ucit z nekomentovaneho zdrojaku neni nejefektivnejsi cesta pri par hodinach tydne.
Nakonec jsem pouzil z jednoho tutorialu herni smycku pro konstatni fps (tusim tady: http://obviam.net/index.php/the-android-game-loop/ ale najdes urcite novejsi), zacal to psat pouze nad canvasem a slo to docela rychle.
Pokud mas jen nejakou jednoduchou 2D vec, spis bych si prvni vec zkusil jen s tim canvasem, na webu jsou kompletni tutorialy. Osahas si pri tom Android a pujde to rychle.
Umet unity3d nebo unrealengine je ale urcite lepsi "karierni" investice.
Kazdopadne pokud je tvym cilem vydelavat, s rozumnou jistotou a v rozumne kratky dobe, nemyslim, ze Android hry jsou cesta. Prosadit se na Google Play neni lehky i kdyz bude dobra a taky to neni jen o programovani. Sehnat dobrou grafiku, hudbu...
Pro zobrazení všech 4 odpovědí se prosím přihlaste:
Nebo se přihlaste jménem a heslem:
Komentáře